Smyckeparty !

Så, efter många om och men och mycket velande fram och tillbaka så bestämde jag mej för att ha på mej detta ...




Det är kanske inte det absolut bästa bilden men eftersom vår kamra inte levererar bättre än så här så får man vara nöjd med det lilla . Så fort jag har fått ett jobb och en stadig inkomst igen så är en kamra det absolut första som jag ska inhandla, för nu är jag såååå fruktansvärt trött på den vi har !




Ush, det är riktigt grått, regnit och kallt ute ! Så det är ju tur att det finns en liten uppfinning som heter PARAPLY !

Vi hörs, jag hoppas ni alla får en fortsatt trevlig Söndag eftermiddag & kväll !

Hejs Svejs !

Kommentarer
Postat av: Helen

Tack för att du ville komma idag! Du var jättefin i din kjol.

Tänk på det som jag sa till dig förut! - Vänner som du finns det inte många av!!! Glöm aldrig det!



Kram kram på dig älskade vän

2009-11-22 @ 20:01:58
Postat av: emma

åh vilken jättte fin bild på dig gumman!!!!! sjukt söt e du!



helen akta dig för att skriva sånna saker de kan bli rätt sjuka historier har jag lärt mig :)

ja har sagt att ja inte ska låta jenny presentera mig för sina vänner men dig har ja faktiskt hört OCH läst mycket om så dig vill ja nog träffa när ja kommer ner hahah visst e ja modig nu jenny?!

känns skönt att veta att de finns fina människor där nere i götet som finns för vår (stockholms) fina jenny

kram på er flickor ;)

2009-11-23 @ 03:56:32
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Jenny

HAHAHA ! Ja, emma Helen är harmlös och from som ett lamm så henne kan du absolut få bli träffa nästa gång du kommer hit ! Tack så hemskt mycket mina älskade tjejer, ni vet hur mycket jag håller om er och hur otroligt lyckligt lottad i livet jag är som har er vid min sida och förkyller mina vakna stunder i livet !! Såna som ni kallar man guldkorn och förvarar man i ett kassaskåp =)



Pöss Pöss på er !

2009-11-23 @ 08:23:58
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0