ÅÅÅ så gött det känns !!

Intervjun gick jätte bra och jag känner mej otroligt nöjd med mitt framträdande ! Han som intervjuade mej tyckte om att jag inte hade jobbat med något sånt här förrut och han ville ha in tjejer i gruppen så detta känns helt okej ! Nu är det bara att hålla tummarna för att jag får det !!

I morgon ska jag in till Järntorget igen och träffa min jobbcoch, så då ska jag berätta hur det gick idag .


Oj så tom i huvudet jag blev helt plötsligt ! Jag kommer inte på nåt vettigt att skriva för tillfället !

Aja, ber om ursäkt för mitt mycket korta inlägg ! Jag får återkomma i morgon istället !

Tusen tack ÄN en gång för alla ni som stöttar mej och har funnit där för mej i allt detta, utan er hade jag verkligen inte klarat att tagit mej upp igen ! TACK,TACK,TACK !!!!!



Kommentarer
Postat av: emma

klart de gick bra! du lyckades nog charma honom ordenkligt! hihih



va vill du att ja ska förklara me testet,de e ju redan förklaringar hur du ska göra... åååh tröga göteborgare ;)

2009-10-13 @ 00:44:29
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0