Ännnu en dag på stan

Jag tror har nog aldrig varit så mycket inne i stan som jag har varit den senaste tiden ( och ni som känner mej väl vet ju hur stan och jag går ihop ! ) Hahaha ! Men jag har faktist kommit på att jag nog tycker om stan här nere trots att jag ibland kan tycka att det är alldeles för mycket folk som bara springer på en hela tiden. Fast detta är egentligen ingenting om man jämför med Stockholms stadsliv, för där är det verkligen kaos konstant, här nere finns i allafall inte den där stressen som dom har där uppe och det är riktigt skönt !

Nu på morgon ska jag iväg och träffa min jobbcoch sen ska till Kärra och träffa min chef och få lite papper, får se hur det går.

För övrigt mår jag ganska bra, det känns som att allt detta kommer att lösa sej till det absolut bästa ! ( Får hoppas på det i allafall ! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0