Äntligen !!!

Idag bestämde jag mej för att jobba mitt sista pass hos min brukare för jag mår så jäkla dåligt när jag är där, så nu ska jag BARA koncentrera mej på att hitta mitt drömjobb och jag tror att den intervjun som jag ska på i morgon kan vara IT !

Resten av kvällen ska jag plugga igenom företagets hemsida och få lite "kött på benen" så man är välförbered i morgon när man ska träffa sin eventuella framtida chef.

Mattias har åkt igen och det är med en stor sorg i mitt hjärta, hade verkligen föredraget hellre att ha han hemma den här veckan, men men vad gör man...

Tyvärr har jag inte så mycket mer att förtälja för stunden så jag avrundar här.

Hoppas ni alla har haft en underbar helg med vad ni än har haft för er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0