Brrr !!

Ush, det är kallt... jag fryser som en gris !!!! Trots att jag sitter i långkalsonger, yllesockor och en tjock varm kofta !! Hungrig är jag oxå, hmmm man kanske ska försöka fixa nåt att äta ???

Annars har jag inte gjort så mycket under förmiddagen, jo det blev en del städning men inte riktigt i den utsträckningen som jag brukar göra för jag känner men inte på något vidare städhumör idag men jag damsög, gjorde rent på toaletten och så strök jag lite tvätt så nu får det räcka för idag. Sen har jag sökt lite mer jobb, jag hoppas verkligen att jag får napp snart !!!

Nä dax att göra nåt annat än att sitta här...


Kommentarer
Postat av: Therese

Var det inte du som ville ha vinter. O så sitter du här o klagar på kyla. Illa! ;)

2009-10-14 @ 14:44:00
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Klart jag vill ha vinter men jag tycker ändå inte om att frysa !=) Dock är jag ganska varm nu av all teahinkandes,haha !=)

2009-10-14 @ 17:05:46
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0