Change of plans..

Det var egentligen meningen att jag skulle åka in till stan idag och träffa Ia men hon har tyvärr blivit biten av sin pojkväns hund i örat så det blir ingen fika på stan idag, hemskt tråkigt ! Men jag hoppas att hon blir bra snart !

Så idag blir ännu en jobbsökardag... Hmm,jag inser nu att jag egentligen inte har så mycket nytt att skriva om, hemskt trist ! Mitt liv består numera av att endast söka jobb dagarna i ända...

Träningen kommer jag lägga på hyllan och säga upp mitt träningskort efter jul, för jag har inge träningslust för tillfället heller men jag får se om den kommer tillbaks längre fram igen.

Dom jobben jag har sökt idag är ett butiksjobb där dom säljer tyg och tapeter och ett personlig assistent jobb..

ÅÅå suck vad detta är jobbigt ! Jag vill ha ett jobb NU !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0