Change of plans...

Idag har jag varit in till stan och träffat jobbcouchen igen, vi fick massa jobb gjort så nu är mitt CV snart färdigt ! Så OM jag nu inte får den här tjänsten som jag vill ha så har jag i allafall ett riktigt bra underlag att gå vidare med.
När jag var klar inne i stan så åkte jag till Kärra och träffade min chef och fick mitt anställningsintyg. Vi hade en riktigt bra samtal och det kändes riktigt bra när jag gick därifrån, jag har även bestämt mej för att köra linan ut ändå ( det är lika bra, då har man i allafall gått därifrån med flaggan i topp ) Så jag ska jobba Fredag och Måndag till Tisdag, sen är jag done !

Resten av denna kväll kommer bli lugn, jösses så kallt det är nu föresten !! Jag hörde att det en del av mina kära vänner från långt långt borta har fått lite snöbesök under den här dagen och jag är lite avis faktist, jag vill oxå uppleva lite vacker snö !! Men tyvärr så kommer inte snön hit förrän efter Jul och då kan det lika gärna kvitta känns det som...

Vad har ni andra haft för er idag ???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0