Det kommer fler tåg...

Nä,jag tackade nej till fortsatt gallring på det här telefonförsäljningsjobbet som jag var på idag,det är inte riktigt min stil helt enkelt så jag tror att jag tog rätt beslut. I morgon ska jag iväg och träffa en jobbcoch och sen vidare på ett nytt säljjobb som även det var telefonförsäljning och egentligen känns det helt meningslöst att gå dit för jag vet ändå att det inte är något för mej så jag ska nog ringa i morgon och tacka nej.


Nu är jag aptrött och funderar starkt på att gå och lägga mej för att orka med morgondagen, hoppas ni alla har haft en underbar dag med vad ni än har gjort !





God Natt gott folk & Sov såååå otroligt gott i natt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0