En dag med många sysslor

Idag har jag hunnit med en hel del, i morse blev det storstädning sen gjorde jag mej i ordning för att åka och lämna in en jobbansökan på Hemköp i Backa, sen gick jag upp och hälsade på på Ias jobb och sen iväg till IKEA för att handla 2 ljus ( egentligen hade jag nog behövt 2 till men nu blir det att hålla igen på den varan ett tag tills jag har fått något jobb.

Ikväll ska jag till Lisebergs Teaterna med Lisbeth, Mats och Ulla vi ska se Christer och vad den andra nu heter, men det ska bli trevligt ! Skönt om inte annat att göra nånting förutom att söka jobb för tillfället, jag hoppas sååå att jag kan få nåt svar från dom ställerna som jag nu har sökt till, det hade varit helt underbart !!

Helgen kommer nog bli lung, Mattias är ju i Norge och jag ska fortsätta med jobbsökandet....SUCK !

Jag har föresten fått kassakorten från A-Kassan idag men jag väntar på att min tröga fd chef kan ringa upp mej så jag kan be henne att skicka hem mitt anställningsbevis, för det måste dom ju ha tydligen...

Nä,dax att fortsätta med jobbsökandet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0