En lugn och mycket lyckad helg !

Våran tacokväll blev kolosalt trevlig och jätte mysigt, det är jämt så avslappnat och gemytligt att umgås med familjen Tracey och jag tror att Robin och Filip hade det trevligt oxå, får hoppas det i allafall ! Jag glömde helt bort att ta lite bilder på vår kväll ( ni vet ju hur jag är när det gäller sånt ) sen är vår kamra inte så bra heller så vi får nog köpa oss en bättre sådan snart, aja det ger väl sej.  

Igår gjorde vi absolut ingenting mer än att ligga i soffan och bara hänga, det var helt underbart ! Vi beställde pizza på kvällen och efter Ensamma Mamma Söker så åkte Mattias tillbaks till Norge, vilket inte var lika trevligt men så är det ibland tyvärr... Verkan han eller jag ville att han skulle åka igår så det blev ett tugnt "hejdå", men förhoppningsvis så kommer han hem nästa helg igen, så det håller jag tummen för ! 

Det är en sak som jag har funderat över lite och det är att trots att vi har hållt ihop så länge nu och vi kan bråka som tusan ibland ( eller rättare sagt ) JAG kan bråka som tusan så är kärleken lika nära,ni vet det där med beröring, mys i soffan, alltid ligga nära varanrda....osv osv, det tyder väl på att man är lika kär och förälskad som man var för 6 år sen, eller ?? Jag älskar Mattias så innerligt och jag skulle inte kunna föreställa mej ett liv utan han, fast visst det kommer ju stunder som han inte ligger högt i kurs precis,hahaha ! Men det är nog lika från han oxå när jag får mina cp ryck, hahaha !

Idag har jag inget inplanerat så det blir att ta dagen som den kommer, härligt härligt ! 


Vad har ni själva för projekt för idag ?? Skriv och berätta ! 

Ha en fortsatt trevlig Måndag och en fantastisk vecka !

 

Kommentarer
Postat av: Therese

Inga planer idag. Blir nog en promenad... kanske hamnar på a6 o hälsar på jobbet. Borde sätta mej och jobba lite med mina kläder och ringa runt till lite folk.Hoppas du får en skön dag. Kram

2009-10-05 @ 09:07:58
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0