En påminnelse om skärpning tack !

Ja,jag vet att jag har varit otroligt dålig på att updatera min blogg igen men jag har lixom haft lite annat att göra som ni kanske förstår men jag ska göra ett nytt krafttag och ta tag i detta igen, dels för att jag fick en påminnelse av Ia idag när vi pratades vid i telefonen då hon sa " du har inte skrivit i bloggen på länge nu, bara så du vet " hmm,jo jag vet att som sagt att jag har varit på latsidan...

Idag har jag för övrigt varit hos jobbcochen och jobbat med mitt personliga brev, i morgon ska jag till Hemköp och lämna in en ansökan för jag fick höra av Mattias mamma att dom kanske sökte folk, så det är ju värt ett försök i allfall.

Annars är läget som vanligt, jag är ganska låg just nu och man kämpar på som en riktigt arbetsmyra så nån gång ska man väl för utdelning för detta oxå får man hoppas.

Ush,jag är inte alls på något skrivhumör och jag känner att jag inte har så mycket att säga heller så jag avrundar här,förlåt kära läsare ! Jag lovar att återkomma när jag känner mej lite gladare och roligare i ögat !

Stor Kram till Er Alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0