Får man gå och lägga sej när klockan inte ens är halv 8 ??!

Shit så trött jag är ikväll !! Efter att jag kom hem från Basinformationen på Arbetsförmedlingen så har jag varit riktigt seg och jag kan inte för mitt liv förstå varför !? För även om jag håller mej vaken till halv 12 ( som är det absolut senaste jag somnar ! ) så vaknar jag ändå halv 7 ! Suck, och sen är jag lika trött igen när kvällen kommer och så går det runt så där ... Jag undrar om det kan vara så att jag inte har vänt rätt på tidsrytmen än, alltså att man går efter sommartid fortfarande, kan det vara så ??!

Ikväll är det i allafall massa roligt på tve så somna tidigt är inte tal om ! Först kommer Bonde Söker Fru, Grey´s och sen ska jag se alla dom serierna som jag inte har spelat in oxå, hmm jag undrar om jag kommer orka efter Grey´s ??? För just nu ser det inte allt för ljust ut tyvärr...

Basinfot gick bra i allafall, man fick lite nya ideér och tips plus så fick jag en liten stund med hans som höll i mötet så jag lovade han att jag skulle komma förbi på han på Tisdag efter jag hade varit och träffat jobbcochen, får bara hoppas att jag inte har glömt bort det tills dess...Ja just de ja ! Det är ju därför man har en kalender så man kan skriva upp sånt, japp jag måste GENAST gå och skriva upp det !

I morgon vet jag inte riktigt vad som händer, men jag antar att jag ska söka lite mer jobb...men det får bli i morgon det...

Ha en fortsatt trevlig Onsdagkväll och glöm för Guds Skull inte GREY´S ikväll !!!!

Kram Kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0