Förberedelser och jobbintervju

Idag kl 15:00 kommer jag befinna mej på en jobbintervju inne i stan, det är ett telefonförsäljningsjobb så egentligen vet jag inte riktigt om det är min stil men jag tänker ändå gå dit och höra vad dom har att säga ( jag menar,det skadar jag inte ) men innan dess ska jag förbereda mej lite mentalt och göra mej lite fin, duscha, platta hår, sminka mej och välja ut en fin outfit...hmmm jag kanske skulle behövt lite vettigt smakråd av en nära vän för detta ???! Nä, jag ska fixa detta själv !


I morrn är det dax att träffa jobbcochen och sen efter det ska jag iväg på nästa intervju, även det är ett sälj jobb men killen som ringde igår lät väldigt positiv och tyckte jag skulle passa in jätte bra, så får se då om det kan vara nåt att hänga i granen.

Ush, jag har magont !




Kommentarer
Postat av: Therese

Kommer du fixa galant! Jag skulle rekomendera kjol och stövlar, tycker du är snygg i det.

Lycka till nu. Bara att slappna av o svara på frågorna. Mer än så kan inte du göra... resten är upp till han som intervjuar.

Hoppas du får nåt av jobben så att du har nåt när det andra är slut.

Kram

2009-10-06 @ 10:21:21
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Lycka till vännen, kommer gå kanonbra tror jag=)

2009-10-06 @ 12:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0