Fortfarande inge svar !

Jag tog mod till mej under dagen och ringde VDn på Prodoc men tyvärr så var hans telefon avstäng så jag fick prata in ett meddelande på hans svarare istället, så nu sitter jag här och väntar på att han ska ringa tillbaks, RIIING NUUUU !
Typiskt när man äntligen samlade mod till sej och ville visa framfötterna, nä då svarar inte människan i fråga !!! Suuuck !!!

Emelie ringde oxå och berättade att jag kommer få träffa en vis person i morgon på jobbet som jag verkligen inte vill träffa men efter lite betänksamhet och rådfrågning från min chef så bestämde jag mej ändå för att genomföra mitt jobbpass, så det blir att bara berätta hur dagen har varit och sen komma därifrån så fort som möjligt ...

Men att inte VDn för Prodoc kan ringa då !!!! ÅÅÅ, jag vill såååå gärna ha det här jobbet !!!!!!

Snälla, ring !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0