Fullt ös !

Idag har jag varit ute och uträttat ärenden hela dagen, första anhalten blev Plantagen för att inhandla lite Ljung plantor så nu har jag planterat i två krukor, en på framsidan och en på baksidan ( så nu ska bara utemöblerna in ) sen är vi klara för höster och vintern. Efter Plantagen åkte jag till Backaplan för att handla lite gott dricka inför helgen, sen till IKEA för att handla upp mej på lite ljus ( jag hittade faktist tre stycken i glas ) som var jätte fina ! Naturligtvis så fanns dom i massa olika färger men efter lång betänksamhet så bestämde jag ändå för tre stycken vita vanliga ljus för dom passar till allt . Efter IKEA gick jag in på Mediamarkt och hittade några nya filmer som vi kan gotta ner oss i soffan och mysa till,  ( så Catta,nu har vi lite fler nyheter att välja mellan när vi ska ha våran biokväll i vinter ! ) Sen sprang jag ( bokstavligen ) igenom Coop, så nu har jag fyllt på i skafferiet, kylskåpet och så lite hygienartiklar som försvinner fortare än man hinner köpa hem det,haha ! 

I morgon kväll kommer våra underbara vänner Helen, Micha och deras söta gossar Robin & Filip på middag, så vi ska äta tacos och bara umgås, så det ser vi sååå fram emot ! Men innan dess ska jag köra upp Mattias och Micha till Ölgolfen, sen hem och städa och tvätta lite så man slipper göra det på Söndag.

Nu ska vi kolla på Noll Tolerans och sen ska vi sova för jag ska hämta Micha tidigt som tusans i morgon.


God Natt gott folk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0