Göööött !!!

Idag kom det beskedet som jag har bävat att få för att jag var rädd att jag inte skulle få det, hänger ni med ???! Jag fick alltså besked att jag är beviljad A-KASSA !!! Ååå, så underbart det känns !! Plus att jag äntligen fick tag i chefen idag oxå så hon ska skicka hem mitt arbetsgivarintyg, så så fort jag har fått hem det så ska jag skicka det vidare till A-Kassan och sen så förhoppningsvis så får jag lite pengar där ifrån !

Jag har även sökt lite fler jobb idag, får se vad det ger i fram över ...


Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis! Va skönt att det löste sig. Kommer du få grundbeloppet då?

2009-10-26 @ 18:41:28
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det vet jag inte än, jag ska skicka in mitt arbetsgivarintyg så fort jag har fått hem det från chefen. Men jag hoppas ju på det =)

2009-10-26 @ 19:04:08
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0