Hmm, jag undrar ja ...

Jag har precis ringt på samma assistent jobb som jag ringde på förra veckan men telefonen är ju avstängd helt tiden hur i skruttans namn ska man då kunna få tag på hon som vill ha personal ?!? Ja,jag fattar ingenting, SUCK ! Nu måste jag försöka få tag i min tröga chef oxå och säga till henne att hon måste skicka hem mitt arbetsgivarintyg för hon har jag inte heller fått tag i trots att jag har ringt henne i säkert 3 dagars tid... Faaan vad jag hatar att ringa och jaga folk helt tiden, att dom inte bara kan ringa upp när dom hör att man har sökt dom !?!? För övrigt ska jag söka lite jobb idag ( om jag hittar några vill säga ) för nu känns det som jag har sökt alla jobben som finns ...

I morgon är det tänkt att jag ska träffa Ia på stan och ta en fika, annars ser resten av veckan lugn ut. Jo, jag ska till Arbetsförmedlingen på Torsdag ( tror jag det var ) för att gå på ett sånt där Basinformations möte, kul kul ...

Nä,nu ska jag försöka få tag på min chef igen... önska mej lycka till !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0