I väntans tider

Jag har fortfarande inte hört något från Prodoc så jag antar att jag inte fick jobbet, vilket är hemskt tråkigt men det är bara att fortsätta att söka helt enkelt. Mitt jobbpass gick bra och jag slapp träffa X, vilket inte gjorde mej något. Nu sitter jag och väntar på att Mattias ska komma hem men jag tror inte han kommer förrän i natt för det hade visst strulat till sej lite för han så han blev tvungen att åka till verkstan innan han kunde komma iväg.

Nä, dax att gå och duscha och sen krypa ner i sängen.

Goood Natt !

Kommentarer
Postat av: Therese

Blir det läggdags tidigt ikväll alltså? Jag som trodde du skulel hålla mej sällskap:)



Tappa inte hoppet än. Kan ju va så att de inte bestämt sig än bara.

Det kommer att dyka upp fler jobb. Du har ju sökt massor så snart är det nog någon som hör av sig ska du se. Ska hålla tummarna.



Kram o sovgott

2009-10-16 @ 22:00:00
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja det blir att gå och lägga sej snart, jag ska bara duscha och sen krypa ner. Ja,jag hoppas att du har rätt,det hade varit riktigt nice om det hade blivit så som du säger =) Du är ju inte online nu ju på msn, så du har nog gått och lagt dej oxå =) Sov gott vännen !! =) Kram

2009-10-16 @ 22:03:15
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0