Jag tänker på dej !!!!

Ush så ledsen jag blir när jag hör att du inte mår bra och att saker är som det är, jag önskar såååå att det fanns något som jag kunde göra för dej och OM det är nåt som du vill att jag ska göra så säg till för det finns INGET som jag INTE skulle göra för din skull för jag älskar dej och det har jag alltid gjort, du är ju min stora idol !!! Jag hade önskat att du hade vänt dej till mej och berättat hur saker och ting låg till för jag skulle aldrig vända dej ryggen och det vet du oxå !! Snälla, låt mej hjälpa dej för du är ju den som jag inte kan leva utan ! Skulle något hända dej så skulle jag DÖ !!!! Snälla, frys inte ut mej ur ditt liv !!!!! Vad du är gör så försvinn inte från mej !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0