Jobb...

Idag ska jag jobba men som tur är så slutar jag 7 i morgon bitti så det kommer bli riktigt skönt ! Innan jobbet ska jag nog inte göra allt för mycket förutom att tvätta lite men det sköter ju sej själv mest. Jo, jag kanske ska kolla på Oskyldigt Dömt som jag spelade in igår, eller så väntar jag och ser den tills Mattias kommer hem för jag tror att han oxå vill se den... ja, så får det bli ! Helgen blir lugn, Mattias ska iväg och spela ölgolf på Lördag så jag tänkte eventuellt underhålla mej med en sväng till IKEA. I morgon kväll har jag bestämt att vi äntligen ska få äta tacos, det var egentligen meningen att vi skulle göra det förra Lördan men då skulle Mattias iväg på middag på golfen. ÅÅÅ så gott det ska bli ! Jag har även bjudit hem familjen Tracey i morgon oxå så får se då om dom nappar på det , hihi !

Nu tog min fantasi slut så vi hörs senare !


God Morgon på er annars !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0