Jobbcoch is the best !

Idag har jag varit in till Stan och träffat min Jobbcoch ( och ja, Helen , Micha och Ia jag hittade faktist helt själv ! ) HAHAHA !! Vårt möte gick jätte bra och jag är superladdad till max !! Killen som jag träffade skickade med mej lite papper som jag ska läsa igenom tills min nästa jobbintervju som är på Måndag, så då kommer jag vara riktigt förbered och laddad för just det jobbet känner jag att jag väldigt gärna vill ha ! Så håll tummarna för mej älskade vänner !!

Det jag inte uppskattar är att en del i min närhet säger till mej att jag inte kan eller inte klarar av vissa yrken för att jag inte är lika smarta eller duktiga som dom är MEN jag KAN visst och om det så ska krävas att jag ska behöva bevisa detta för dessa människor så är det exakt DET jag kommer att göra, för nu är jag jävligt pisstrött på att höra att man inte kan eller inte duger som man är, för jag duger visst och jag är fullt medveten om vad jag kan och inte kan och jag vet mina begränsningar , men nu vill jag något helt annat och det tänker jag sträva efter att nå för jag nöjer mej inte längre,  PUNKT SLUT  !




Over And Out !

Kommentarer
Postat av: emma

tack så jätte mycket jenny!

lycka till me jobb sökeriet ja ska hålla alla tummar!! you go girl ;)

2009-10-09 @ 11:10:51
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0