Näst sista passet...

Jag ska snart iväg och jobba, känns ju så där roligt kanske men vad gör man inte för kung och fosterland ... Hmm undrar vad man ska hitta på idag att göra då så timmarna går lite fortare, det får kanske bli en sväng till Ikea eller Coop Bäckebol där finns det ju massa roligt att gå och titta på, får se vad min brukare säger.

För övrigt så kommer Mattias hem idag, äntligen !! Det ska bli otroligt skönt att få hem han och så förhoppningsvis så ringer dom från Prodoc oxå och ger mej min dom, hoppas att dom säger att jag får komma och jobba för dom !!

För övrigt ska vi ta det lugnt i helgen och umgås med våra underbara vänner !! I morgon Lördag ska vi hem till Familjen Fritzhagen/ Fridh på eftermiddan eller kvällen och på Söndag ska vi hem till Familjen Tracey för lite våldgästning,hahahaha !

Hmm,jag tror jag bjöd hem hos till dom båda två, hahaha ! Ush, vilken människa jag är ! =) Nejdå, dom älskar mej ändå !

Nä, nu är det dax att dra sej...VIIIILL IIIIINTE !!!

För övrigt undrar jag vilka ni är som är här inne och läser om vad jag har på hjärtat men som inte kommenterar något ??? Jag vet att jag har en del trogna läsare men nu har statestiken ökat minsann, Så nu kräver jag en bättring på detta !! Nä då, skämt och sido men det hade varit fruktansvärt roligt om fler kunde kommentera och förkylla min dag !

Jag hoppas att ni ALLA får en underbar fortsatt Fredag och en underbar kväll !!

Stor Kram till er alla !


Kommentarer
Postat av: emma

hej ja heter emma å ja läser din blogg å om du har fått massa nya läsare så tippar jag på att du e skylldig mig en asti ;)



hhihih kom igen nu om nån av "mina gamla läsare" som hittat jennys fantastiska blogg via mig läser detta så lämna en kommentar! ja å jenny har en deal ju å ja kan tänka mig att dela den me nån trevlig :)

puss på dig jenny!!!!

2009-10-17 @ 02:25:01
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: emma

hahah sluta hala dig nu!!:) ge mig de som e mitt!! hahah

du blir de nån kusin träff eller?!

eller har ni lagt den på hyllan? i så fall lär man ju aldrig få se dig igen!!

fb chattade me din kusin igår, livet va inte helt på topp tydligen men idag skulle de bli för ikväll skulle de tydligen ölas :)haha skönt att grabbar har så lätt att lösa sina problem :)

2009-10-17 @ 12:46:18
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0