Skogens Konung på besök, igen !

Ja, det är sant ! Dom tre älgarna som jag såg härom morgonen kom traskandes på gatan igen ! Tyvärr kom det en bil och störde dom så dom sprang bakom grannens hus men nu hann jag i allafall ta ett kort på dessa underbara magnifika djur, se här !




Är dom inte vackra ?!?  Tänk att man bor så nära stan men samtidigt så nära skogen och djurlivet ! Får bara hoppas att dom inte blir påkörda nu när dom blev skrämda av bilen som kom ! ÅÅÅ, jag hoppas att dom tillbaks igen och stannar på en fika ! Hahaha ! Nädå, jag skulle inte vilja ha in dom där tre bjäsarna i vårt hem men det hade varit trevligt att få se dom igen !

Kommentarer
Postat av: Helen

Ha ha ha! Va fräckt att det kom älgar hos er och dessutom två dar i rad! Kram

2009-10-29 @ 19:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0