Teater dax !

Nu sitter jag färdig och fixad för att åka in till stan och se Stefan & Christer, det ska bli mycket trevligt ! Det var otroligt länge sen jag var på teater faktist, sista gången var nog med min systeryster när vi såg Bröderna LejonHjärta på Stockholms Dramaten och jag var nog runt 5 eller 6 år gammal så detta är verkligen på tiden !

Mattias ändrade på sina helgplaner oxå och bestämde sej för att komma hem så han snubblar nog in vid midnatt kan jag tro och sen åker han igen på Söndag.

Så i morgon blir det en del saker som ska fixas ( dock inte att ta in utemöblerna, utan det SKA vi ta in nästa helg istället ! )

Nä, nu ska jag ta på mej ute kläderna och gå ut och vänta på Lisbeth som var så snäll och erbjöd sej att komma och hämta mej, tack snälla svärmor !

Hoppas NI andra får en underbar Fredag kväll och en lugn och mysig helg !


Pöss & Kram på Er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0