Trevligt sällskap gånger 2

Igår var jag hem till Helen och pojkarna och umgicks, det var super mysigt ! Jag är otroligt glad och tacksam för att jag har Helen, hon är en sån suuuper vän !!! Vi kan prata om allt och man kan vara hur man vill och vara klädd hur man vill, ( ÄVEN MIcha räknas in i detta oxå !=) det är verkligen sååå skönt ! Jag vet inte alls vad jag hade gjort om jag inte hade haft henne ! Hon stöttar mej i allt, hon finns alltid där och jag kan prata med henne om ALLT ! Love you vännen, DU är ovärdlig i mitt liv ! Jag unnar ALLA att ha en riktig vän som Helen, då hade världen sett helt annorlunda ut !  

Idag har jag städat och tvättat hela förmiddan och sen kom min "andra goa vän " Ia hit och höll mej lite sällis, myspysigt ! Hon gjorde kyckligsallad med pasta och tzatziki ( eller tzatzikin köpte vi färdig =) men det var lika mumisgt för det !

Ikväll kommer Mattias hem (ÄNTLIGEN ! ) jag har verkligen längtat efter han såååå mycket !! Tyvärr får vi bara kvällen och i morgon på dagen att umgås sen ska jag tyvärr jobba och på Söndag åker han tillbaks till Norge igen, hemska tanke !! Så det gäller att göra det bästa av dessa två dagarna som vi har tillsammans nu !

Ush, jobbet ja !! Jag VILL verkligen inte jobba !! Just nu känns det fruktansvärt tugnt och jobbit att gå till och jag önskar bara att dessa tre passen snabbt ska vara avklarade !!! Men det är väl bara att bita ihop och se glad ut,så länge som jag slipper träffa någon som jag inte vill träffa så ska jag nog överleva, förhoppningsvis ...

Resten av kvällen kommer bli jätte lugn, jag ska bara ligga i soffan och vänta på att Mattias....

Hoppas ni andra får en underbar Fredag kväll, det är ni sååå värda !!


Kommentarer
Postat av: Helen

TACK VÄNNEN! Vet inte va jag ska skriva för jag blev helt tårögd av dina fina ord om mig, tror aldrig jag fått höra det av en vän förut,TACK! Vill att även du ska veta vilken stor plats du har hos mig och att jag tycker det samma om dig/er. KRAM TILL DIG!

2009-10-09 @ 22:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0