Vi bor närmre naturen än vad man kan tro

Tidigt i morse strax efter att jag hade stigit upp så tittade jag ut igenom köksfönstret och till min stora förvåning så kommer 3 stora älgar lunkandes över vägen och in bakom grannens tomt, shit jag så chockad jag blev ! Det hör verkligen inte till vanligheten att se så stora djur komma traskandes inne i ett villeområde så där, iallafall inte varje morgon . Men vilka underbart vackra djur dom är när man inte behöver bekanta sej något vidare närmare med dom och man inte har dom i framsätet på en bil,hehe ! Tänk om man hade varit på väg till jobbet och man hade sprungit ihop med dom där, jösses då hade inte mina byxor varit torra sen !!  Fast jag antar att dom är ju lika rädda för oss människor så förhoppningsvis så hade dom flytt innan jag ens hade sett dom.

Men lite mysigt var det allt och se dom komma spatserande på gatan, tyvärr hann jag inte ta något kort på dom...typiskt mej !

Annars idag ska jag upp till Arbetsförmedlingen på " Basinformation ", kul kul ... Not ! Men men måste man så måste man !

Vi hörs senare !

Hoppas ni alla får en trevlig dag för övrigt !

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Gullig blogg :)

2009-10-28 @ 08:34:01
URL: http://moiettu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0