All alone again !

Jaha, ja nu har Mattias åkt tillbaks till Norge igen. Jag ska oxå jobba ikväll men slutar tidigt i morgon bitti, vilket inte är helt fel ! Den här veckan jobbar jag bara Torsdag - Fredag sen är jag långledig igen, mycket nice ! I morrn efter jobbet måste jag handla mjölk för jag fick precis hälla ut två stora förpackningar av ny mjölk, jag fattar ingenting... det är väl inte rötmånad nu eller ??!! Helt sjukt ! Aja måste i allafall köpa sköljmedel och lite fika till på Onsdag för då kommer Catta & Alwin hit igen. Annars händer det inte allt för mycket den här veckan,jag ska försöka klippa gräsmattan nån dag men sen blir det bara att slappa !

Mattias ska kolla om jag kan få börja jobba i Norge nu på deras lager, får verkligen hoppas att dom nappar på min arbetsansökan...det kan man ju aldrig veta ! Kruxet som blir då är att jag kanske måste ha en egen bil för att ta mej dit men jag får se nu vad dom säger, gärna tummarna för mej !!


Kommentarer
Postat av: emma

haha stockholm -> göteborg-> norge ja de e ju ett logiskt förfall, nästa bronx ;)

2009-09-27 @ 10:49:01
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: emma

haha klantigt av mig att glömma ;)

2009-09-27 @ 21:59:09
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0