Antingen eller ....

Jag har kommit på att jag är en " antingen-eller-person", antingen vaknar jag super tidigt ( som nu i morse ) då jag vaknade halv 7 eller så sover jag till nio eller kanske som högst halv 10 och det stör mej så fruktansvärt ! Det här är min första lediga morgon sen i Torsdags och då kan man ju tycka att "lite" sovmorgon kan man väl få men icke då ! Trots att jag somnade ganska sent igår och jag var stuptrött, suck ! Ett annat expempel på detta beteende är att antingen så städar jag som en tok eller så går det kanske en vecka innan jag gör nånting, eller som att antingen lagar jag jätte bra och nyttig mat eller så skiter jag i det helt och gör det absolut lättaste, smidigaste som det bara går.... Varför kan man inte bara göra allt med motta istället ??? Eller som att jag tränar i bland som en tok och sen kommer jag in i perioder då jag absolut inte har någon lust och då det blir absolut nada ... Skrutt så jobbig man är ibland ! Vissa gånger kan jag bli oerhört trött på mitt beteende så detta är något som kräver total ändring !

Idag måste jag fixa ute, klippa gräsmattan, slänga massa gamla blommor som har gjort sitt för i år, tömma all gammal jord och ställa in det som ska sparas till nästa vår för på Fredag eller Lördag ska jag åka och köpa Ljung. Jag måste städa lite inne oxå men det bara lite lätt städning idag, damsuga, damma av och göra rent toaletten, så jag antar att det bara är att sätta igång så man blir klar med allt innan den här dagen är slut !

Idag kommer beskedet om jag får börja att jobba i Norge eller inte, håll tummarna för mej snälla !!!!

Pöss & Kram !

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag håller tummarna så hårt jag kan!

2009-09-30 @ 13:12:47
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0