Äntligen ledig igen !

Nu har jag jobbat min sista långhelg hos min brukare så det känns faktist riktigt skönt ! Det är bara några pass till sen så slutar jag, men det känns helt okej, den jag dock tycker otroligt synd om är han jag jobbar för eftersom han egentligen inte vill att jag ska sluta men men vad gör man ...

Mattias ska prata med sin chef i morgon oxå så vi håller tummarna att dom ska nappa på min jobbansökan annars är det bara att ta nya tag igen !

Idag händer det inte allt för mycket för övrigt utan jag ska mest dega i soffan och ta det lugnt, i morgon där emot måste jag städa och fixa lite msn det brukar gå fort när man väl sätter igång.

Snart börjar Grey´s oxå, faaan så nice, det har man sett fram emot länge !!Spännande, spännande !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0