Det blir inte riktigt som man har tänkt sej...

I morse pep jag iväg tidigt för så att jag skulle hinna uträtta alla ärenden innan klockan 12 och det var meningen att jag BARA skulle handla mat och dyligt inför kvällen men det slutade med att jag kom hem med en ny höstjacka och en vinröd tröja ( dock handlade jag även det jag skulle oxå ) men jackan och tröjan var inte riktigt planerat men när jag såg dom inne på H&M så kunde jag inte motstå, sen är det ju lite så oxå att när man egentligen inte ska ha något, det är då man verkligen hittar sina kap, hehe !

Så här ser jackan och tröjan ut...

Tröjan är vinröd ( här ser den dock ut att vara lite rosa
men så är då inte fallet )






Back till ser den ut så här...



Det kanske ser mycket ut för världen så men jackan sitter superskönt och jag får plats med en liten tröja under oxå, den är perfekt som höstjacka !

Nu sitter vi här och väntar på Cattas föräldrar som ska komma förbi på en fika och ikväll ska vi hem till Mattias moster på knytkräftkalas, spännande hur det kommer att bli ! hihi!


Kommentarer
Postat av: Helen

Jättefina kläder du köpt vännen! Ska du ha på dig dom ikväll?

Ha en mysig kväll hos Ulla och säg Hej från mig!

Kram

2009-09-05 @ 13:23:46
Postat av: Jenny

Tack gums ! Ja, jag hade tänkt det =) funderar på att ha på mej antingen den svarta kjolen eller jeans kjolen, har dock inte riktigt bestämt mej än...får nog göra det under tiden jag duschar =) hihi ! men den röda tröjan ska på iaf =) Det ska jag absolut göra ! Jag hoppas du har en underbar dag med små prinsarna trots att Micha inte är hemma, vi hörs senare ! Kraaam !

2009-09-05 @ 15:06:40
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: emma

haha klart du ska shoppa lite ibland de e du värd å ibland behöver man det!!! tänk tex om du inte hade köpt jackan då skulle du ha blitt kall å förkyld å behövt va hemma å vara sjuk å inte kunna jobba å då hade du förlorat massa pengar (detta förutsätter att du inte redan har en jacka,har du de så LJUG!!!:)

2009-09-06 @ 23:17:18
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0