Det går framåt och framåt för varje steg man tar

Idag har jag jobbat sen gick blev det en fika med ett STOOORT kakfat hos min underbara vän Catta, det var mycket trevligt ! Hon hjälpte mej lite med mitt cv så det blev lite vassare sen kom Mattias en sväng. Efter vårt lilla kafferep så åkte vi till Scandlog och lämnade ett cv sen vidare till Backaplan där jag sprang rund till Bokia, Din Sko, Cubus, Guld Fynd, Coop, Plantagen, IKEA, Bäckebol´s Hotel och Hemtex så i morgon ska jag till Stadium och lite andra ställen och visa upp mej så jag hoppas verkligen att någon nappar snart även om det bara är på timmar så är det ändå en fot in vilket är riktigt bra ! Jag ser ändå positivt på allt det här och det känns som allt kommer att ordna sej till det absolut bästa oavsett vart jag får jobb någon stanns.

På eftermiddan ska jag eventuellt hänga med Mattias och Micha ut på en golfrunda, får bara hoppas att man hinner med allt som man ska göra så det blir att sätta fart tidigt i morgon bitti, hihi !

Wish Me Luck !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0