efter regnet kommer solen !

Idag när jag kom till jobbet så mötes jag upp av min chef som ville ha ett samtal med mej och det var inte vilket samtal som helst utan det STORA samtalet.  Det visade sej nämligen att jag skulle få sparken och avgå men att jag har en månads uppsägningstid så jag ska tuffa upp mej och stå ut den här månaden ut bara för att dom ska fan inte få den tillfredställelsen att vinna över mej och skrämma iväg mej ! Så efter att det största chocken hade lagt sej och jag hade berättat för Mattias om vad som hade hänt så åkte jag och Emma iväg till Arbetsförmedlingen där jag skrev in mej och visade upp mej, så på måndag ska jag till facket och arbetsförmedlingen och prata med dom sen iväg och jobba igen.

Men idag har jag slängt ut lite dragg överallt och snackat med folk så jag kommer att fixa detta, det är jag säker på ! Plus att jag är så fruktansvärt förbannad så av bara den orsaken så kommer jag att ta mej igenom detta, det lovar jag !


Wish Me Luck !

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad hade dom för orsak till det? Något personligt eller bara att ni är för många? Fy va jobbigt men Du kommer att fixa det här. Kram kram

2009-09-20 @ 08:16:41
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0