En fullspäckad dag och en myskväll ...

Igår hade jag massor att göra hela dagen, jag var iväg till Ikea (2!) gånger för jag insåg när jag kom hem med min lilla ljuskasse att jag hade köpt 2 olika färger på ljusen, sen vidare till Bauhaus även där ( 2!) gånger. När jag var på Ikea andra gången så var det för att köpa det där ljuset som jag köpte första gången fast i rätt färg, sen iväg till Bauhaus (igen!) för att köpa några plattor som Mattias skulle ha till dörren i källaren, phu ! Sen hem och tokstäda hela huset för det har verkligen sett ut som en arbetsplats här dom senaste dagarna ( i allafall i köket !)

På kvällen placerade vi oss i soffan och beställde hem pizza, åt massa godis och tittade på *2 Wallander filmer, Skulden och Hämnden tror jag dom hette, dom var helt okej faktist ...

I eftermiddag ska jag jobba och vad som händer innan dess vete tusans men nåt ska jag nog kunna hitta på, hehe !

I morgon kommer Ia hit och ska hänga med mej, åååå såååå kul det ska bli !!! Ia ska laga lasagne och jag ska göra salladen, sen ska vi bara sitta och prata om allt som vi har missat den senaste månaden ! * Glömde jag bort att säga att vi ska dricka vin oxå ???? Vi ska dricka MYYYCKET vin och bli så där fnittriga och flamsiga som bara vi kan bli,hahaha ! Aaaaa en kväll att se fram emot i allafall !

Nu är det dax att äta frukost !

Goooood Morgon på er alla !! =)

Kommentarer
Postat av: emma

hahah ja va gör jag?!;) ja ser till att håva in lite asti;)hälsa ia så gott

2009-09-12 @ 22:22:51
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0