En hemsk seg dag !

Idag har jag inte gjort många knop utan har mest legat i soffan och bara tagit det lugnt,jag råkade somna oxå en sväng på eftermiddagskvisten vilket inte var helt fel men kanske inte så bra för kvällen, får dock hoppas på att man somnar fort då oxå ! Förutom en seg dag så har jag ringt några viktiga samtal och bokat tid för att ta livmoderhalsprov och gynundersökning, så i morgon ska jag upp till Angered och ta cellprov och sen vidare till Hisingen och köpa present till syrran som fyller år på Söndag. Resten av dagen kommer bli väldigt lugn, jag är ledig nu fram till nästa Onsdag så det känns inte helt fel minsann ! Som ni hör så har jag inte så mycket att förtälja så jag antar att jag rundar av här, ville bara ge ett livstecken till er alla,jag återkommer mer i morgon och berättar hur allt har gått !

Hoppas ni andra har haft en mycket mer givande dag än jag själv men det tror jag nästan att ni har haft !

Sov gott,dax att sussa !

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas du får en bra dag. Ska du åka o hälsa på syrran när hon fyller?

2009-09-03 @ 08:24:19
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0