En mycket effektiv dag minsann !

Idag har jag hunnit med både shopping, gräsklippning och shopping igen,haha en mycket effektiv dag som sagt ! I morse åkte jag in till Nordstan för att se om jag kunde hitta en manchesterkjol ( vilket jag inte gjorde ) men jag hittade ett par stövlar i min storlek, så här ser dom ut  ....





Men jag hittade en annan kjol ( på Kapphal ), så här
den ut...



Så nu har jag en skaplig komplett höstgarderob med både ny jacka, nya koftor och lite annat fast man kan ju alltid fylla på med lite efterhand, för man hittar ju alltid nåt varje vecka och det är ju alltid kul att "få" lite nya kläder i mellanåt !

Vi har även varit och provkört den nya Peugeote 3008 idag och den var helt okej faktist ! Man satt väldigt högt uppe och den hade en skapligt stor bagage utrymme oxå, vilket är kanon ! Men vi ska INTE köpa någon ny bil så ni andra kan vara lugna, vi var bara nyfikna på hur den såg ut och hur den var att köra, men vi får se vad som händer längre fram, det låter jag vara osagt ...



Kommentarer
Postat av: Therese

Snygga grejjer du köpt idag. Du har bra smak vännen:)

Nu ska jag dra iväg på dans. Jag kanske ringer imorgon om jag hinner någongån mellan bvc, bilverkstan och städnignen.

Kram

2009-09-07 @ 20:32:39
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: Helen

Håller helt med Therese, jättefina saker du köpt! En sådan kjol hade jag med kunnat tänka mig.

Ser fram emot att träffa dig och Mattias idag, ska bli kul för det var ju evigheter sedan jag såg Mattias. Som tur e träffas du och jag mer :)

Kram

2009-09-08 @ 13:01:41
Postat av: Jenny

Tack kära ni ! Du får köpa en sån kjol vännen !=) Tusen jätte tack kära underbara du för en jätte trevlig eftermiddag, vi älskar att umgås med er, ni är våra bästa vänner ! Stor bamse kram till er båda !!! =)

2009-09-08 @ 21:20:09
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0