En mysig eftermiddag i goa vännerslag !

På förmiddagen var vi hemma och fixade lite sen åkte vi hem till våra underbara vänner familjen Tracey på en jätte go fika, Helen hade bakat en jätte god kaka med jordgubbar i och glass bredvid, den var super god !!! Efter fikat satt vi och snackade en lång stund i soffan och Mattias fixade deras dator ( fråga mej inte vad han gjorde, för det har jag inge aning om ! ) Jag passade även på att ta lite kort , se här !






Filip med pappa Micha




Filip och mamma Helen !







Vad tycker ni om Filip´s frisör, visst är den häftigt snyggt ??!



Tyvärr tog jag inge bild på Robin den här gången men
lovar jag att göra nästa gång !

Tusen jätte tack återigen kära underbara Helen & Micha för en jätte mysig eftermiddag, det är alltid sååå jätte roligt att få umgås med er, we love You guy´s  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0