från klarhet till klarhet

Idag har jag varit och pratat med facket och arbetsförmedlingen så det känns skönt att det är avklarat. Facket skulle undersöka min situation och återkomma till mej och jag ska tillbaks till arbetsförmedlingen när min sista dag är avklarad. Sen kom Helen & Filip hem en sväng för att Mattias skulle kolla på deras dator och sen fikade vi lite så det var jätte mysigt !

Lite senare bar det iväg till jobbet, jag fick åka med Helen som var så snäll och släppte av mej. Så när min brukare kom hem från sitt jobb så tog vi en långpromenad och jag passade även på att fråga han hurvida vad han tyckte om mej och det visade sej att allt det som chefen hade sagt till mej i Fredags inte var hans ord överhuvudtaget och att han inte alls tyckte så utan han ville att jag skulle vara kvar och att han trivdes jätte bra med mej, så det kändes otroligt skönt att få den bekräftelsen och vetskapen. Så i morgon ska vi ner till chefen och prata med henne och han ska få säga vad han tycker och att hon ska få höra att man inte kan ställa såna frågor till han som hon gjorde. Så när man väl slutar så kan man sluta med flaggan i topp och gå härifrån rakryggad och känna att man ändå har gjort ett bra jobb.




Ärlighet varar längst mina kära vänner,ärlighet varar längst !

Kommentarer
Postat av: Helen

Bra att du pratade med honom, hoppas det gick bra nere hos chefen idag!

Håller helt och hållet med om det du skrev att ärlighet varar längst.

Kram

2009-09-22 @ 11:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0