Fullt öööös !

Gårdagen gick i ett hela tiden, först var jag och pratade med facket igen och efter det gick jag runt och lämnade in lite jobbansökningar till olika butiker, sen till Arbetsförmedlingen och pratade lite med dom sen stressade jag hem för att byta om och iväg till Lundby Sjukhus för att möta upp Ia och få mej en gynundersökning. Sen åkte vi in till stan och gick och satte oss på ett otroligt tråkigt kinahak som hade absolut inge service och en fruktansvärd stressig miljö, det ligger vid Nordstan ungefär...Jag kan ju tippsa er om att INTE gå dit ! Vi gick snabbt vidare till ett annat ställe och satte oss en stund, där det var mycket trevligare !

Väl hemma igen så blev jag tvungen att sätta igång med städningen medans Mattias installerade vår nya skrivare, så är det nån som är i behov av en bra skrivare så hojta gärna till !

På kvällen la vi oss i soffan och kollade på Johan Falk - Speciella Insatser ( eller vad den hette ) såååå ruskigt dålig film ! Slutet var helt värdelöst och jag förstår inte varför man envisas att köpa Svenska kriminallfilmer för det är samma skit i alltihopa ! Dom enda Svenska polisfilmerna som är något att se är ändå Beck-filmerna, dom håller alltid hög standard !

I eftermiddag ska jag iväg och jobba, så det kommer bli mycket intressant men dom kan ju ändå inte sparka mej 2 gånger så det är bara att hålla god minn och spela samla spel som dom gör, så det blir perfekt !

Jag skriver mer sen och berättar om hur det gick för det kommer bli mycket intressant !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0