Gooood Mooorgon !

Nu vaknade jag åter igen till pippandet utanför dörren men det stod ingen där så jag funderar på om den där kamran reagerar på fåglar oxå kanske ?? Aja skit i samma... I eftermiddag är det jobb igen som gäller men innan dess ska jag stryka och fixa lite här hemma. Jag borde oxå ta en sväng ute på tomten och rensa lite ogräs men det känns inte allt för lockande så det får jag göra nån annan dag men innan slutet av denna månad för sen ska vi ta in ute möblerna och säga adjö till sommaren för det här året. Jag måste faktist säga det att även om jag tycker det ska bli underbart skönt med lite höst och vinter snart så är det lite vemodigt att sommaren snart är över för i år för den är trots allt är välidigt härlig men det är ju hösten oxå fast på ett annat sätt kanske... Jag vet att det är många som inte håller med mej angående den här punkten och många kanske till och med tycker jag är lite halv knäpp ( vilket jag kanske är, vad vet jag ) men det struntar jag faktist blankt i om jag ska vara riktigt ärlig, hahaha !

Jag måste ta nån dag här i veckan och tvätta alla fönster för dom är verkligen inte vackra för tillfället, jag tror faktist att jag ska göra det på Torsdag samtidigt som jag ska storstäda inför helgen, japp så får det bli ! Det går förvånadsvärt fort och tvätta fönstrena trots att vi har en del fönster som man även ska tvätta på utsidan, mellan och insidan, kan till och med säga att jag tycker det är lite roligt oxå men det håller jag nog för mej själv ( fniss ! )

Till helgen är det fullt ös ! På Lördag kanske jag ska hem till Ia på fest ( det är inte bestämt än ) och på Söndag är jag inbjuden på Smyckeparty hos Helens lillasyster Sofia, så det ska bli jätte roligt ! Jag antar att Helens och Sofias moster och mamma kommer vara där oxå och dom är sååå trevliga ! Sen vet jag inte om jag och Mattias hinner göra nåt oxå, han ska eventuellt golfa på Lördag, aja det ger väl sej !

Nä dax att göra nånting av den här dagen så vi hörs gott folk !

Ha en fortsatt trevlig dag !


Kommentarer
Postat av: Helen

Du har mycket att stå i dom kommande dagarna ser jag :)

Tyvärr måste jag meddela att det inte blir något smyckesparty på söndag, det var för få som kunde :(

Men du får hålla dig till den 22 nov då är det ett smyckesparty hos mig!!!

Kram

2009-09-15 @ 20:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0