hole in one !

Idag har vi varit och spelat äventyrsgolf tillsammans med Lisbeth ( Mattias mamma ) i Slottskogen. Det var massor av folk och jätte fint väder hade vi oxå, så det var jätte trevligt ! Jag trodde så klart att jag skulle åka på stordäng eftersom både Mattias och Lisbeth spelar golf och har gjort det i flera år men vi spelade faktist otroligt jämt, jag lyckades till och med göra det enda HOLE-IN ONE och det var verkligen inte fy skam det !!! Hahaha, alltid lika roligt att retas med Mattias när det gäller minigolf för han är så otroligt tävlingsinriktad och ska vinna på allt, visserligen vann jag inte nu men det var bara 5 poäng ifrån och 1 poäng ifrån Lisbeth så jag höll jämna steg måste jag faktist säga .... Det var en 18 hålsbana så det tog sin lilla tid men det var det värt !

Efter golfen åkte vi hem till Lisbeth och åt middag, hon bjöd på min favorit Lax, potatis och löjromssås...smaskens värre , jag åt så jag nästan storknade !

Vi åkte hem rätt tidigt så det var skönt !

I morgon har jag tänkt om vädret tillåter att klippa gräsmattan annars åker jag nog in till stan en sväng för att se om jag kan hitta någon höstkjol eller nåt annat spännande..


Nä,nu ska jag gå och försöka få lite mer sömn !

Hej Svejs !

Kommentarer
Postat av: emma

haha vilken hård uppmaning gumman! den dan ja kommer på nått vettig att säga så ringer jag,de svär ja på :) men att ringa å de blir ett sånt pinsamt -öh hej ja altså...tyst...tyst... öh jo men så att om ...tyst...hej då... nä inte min grej de skulle lixom va döden typ :)

2009-09-07 @ 03:45:01
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0