Höst, jag vill ha höst !!

Igår när vi var hem till Tracey´s så satt vi i deras vardagsrum och såg hur löven på deras baksida hade blivit alldeles gula och började falla, jösses sicken höstkänsla man fick då !! Hösten är det månaden som jag trivs allra bäst i , eller nja jag tycker om våren och sommaren oxå men höst och vinter är dom två månader som man får vara hemma ( med riktigt gott samvete ) och bara mysa, tända massa ljus, äta massa gott, man hänger på gymmet mer än vad man gör på sommaren, man gör mer mysa saker tillsammans som tex går på bio, går ut och äter, sitter på olika Cafér, går och storsar i affärer... ÅÅÅ som jag älskar höstkläderna !  Dom där riktigt tjocka koftorna, halsdukarna, tumvantarna, höstkjolarna jaaa aaaallt !
Jag satt igår och spanade in H&M´s hemsida, där kryllade det av massa härlig höstmode! många av er tycker säkert att jag är lite knäpp men jag kan inte låta bli att älska JUST dom här månaderna som ligger framför oss nu, hösten och vintern dom är bara sååå mysiga ! 










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0