Jag har ....

Bokat mina träningspass för den här veckan, så här blev det



* Onsdag ( alltså i morgon ) Spinning medel ( 60 minuter ) jag hade även velat pröva på Box oxå men den slutar så          sent och jag vill inte gå hem när det har blivit för mörkt ute så det får jag ta nån annan gång ( kanske om dom flyttar passet till en tidigare tid ( vilket jag starkt tvivlar på )

* Torsdag  Spinning medel ( 30 minuter ) och där efter Bodypump ( 60 minuter )

* Lördag Spinning medel ( 60 minuter )

Så där ja, det blev tre dagars träning med en dags vila mellan Torsdag och Fredag, bra va ????!

Nu är det bara att börja ladda stenhårt !


Wish Me Luck !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0