Jag längtar sååå efter dej !!!

Ush så jag saknar dej Mattias ! Jag önskar såååå otroligt mycket att du var här hemma hos mej !! Tänkt att vi har varit tillsammans nu i snart 6 år, det är helt otroligt !!! Så här länge har jag aldrig haft ett fast förhållande förrut och speciellt inte med en man som verkligen älskar mej så mycket som du gör ! Du betyder såååå fruktansvärt mycket för mej ( tyvärr kan jag inte förklara i ord hur mycket för mina ord räcker inte till !) men du vet själv hur mycket jag håller om dej och står bakom dej, stöttar dej och bara älskar dej av hela mitt hjärta ! Du är mannen med stort H och den som jag vill dela hela mitt liv med för alltid ! Du är den som jag aldrig kommer kunna slita mej i från hur mycket jag än försöker, du är den som håller den största biten av mitt hjärta i dina händer, du är den som känner mej både utan och innan, du är den som vet mina bristen och fördelar och du älskar mej precis som jag är, det är villkorslös kärlek jag känner från dej och det är en kärlek som aldrig kommer att kunnas verken bytas bort eller tas ifrån mej !

Innan jag träffade dej så var jag helt fucked Up men du läste mej som en bok och såg vem jag var bakom min hårda fasad, du bröt igenom och fick mej att börja älska mej själv igen och för det är jag så evigt tacksam ! Utan dej hade jag inte funnits idag och utan dej hade jag heller inte varit den människa jag är idag !



Jag älskar dej av hela mitt hjärta och jag är lika förälskad i dej som jag var för 6 år sen, DU är dyrare än guld i mina ögon !


Kom hem snart !!!


Puss !


Kommentarer
Postat av: Helen

Åh va fint skrivit! Ni är verkligen ett toppenpar, ni passar så bra ihop, det är så kul att umgås med er båda!

6 år redan, det innebär att vi känt varandra lika länge men det känns som längre pga av att vi känner varandra så himla väl.

Kram på dig kära vän!

2009-09-16 @ 21:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0