jag sitter på nåååålar !!!

Ush så nervös jag är nu !!! Just nu så sitter jag och väntar på att Mattias ska ringa tillbaka och berätta vad hans chef sa, han skulle prata med dom snart, åååå hoppas hopps !!!! Jag vill så gärna även om det kan innebära mycket förändringar för oss så känns det ändå som detta är helt rätt och jag hoppas så att dom tycker min ansökan är bra och att dom vill att jag ska börja att jobba för Havi ! Men tänk om dom inte tycker det och att dom säger nej, shit då kommer jag bli sååå ledsen !!! Åååå ring NUUUUU !!! Riiiiing  !!!!

Jag vågar inte gå ut heller och klippa gräsmattan i fall dom skulle ringa så det är bara att hålla sej inne ett tag till !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0