Jaha, det är en sån där dag idag...

Går kvällen blev väldigt lyckad och vi satt och pratade om allt möjligt tills Ia fick hemlängtan och ville åka hem så hennes privat chafför fick ryka ut. Efter hon hade åkt så gjorde jag i ordning mej för natten och kröp ner under täcket, det var rikitgt skönt, jag tror jag somnade på 10 minuter !

Denna morgon började med att jag vaknade av ringklockan ( i allafall tror jag det var det för det tjöt några gånger i drömmen ) men eftersom jag var halft väck så brydde jag mej inte om att kravla ur sängen.. Sen dess har jag städat lite, målat klart räcket som nu är helt färdigt ! ÅÅå så skönt att det jobbet äntligen är över !!

Nu sitter jag här och mår si så där, det är rörit i huvudet idag och jag går och har miljontals funderingar och tankar som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av men jag hoppas att det blir lite klarhet över allt tills den här dagen är slut så man kan få somna lite fort ikväll, det hade ju varit gött !

Jag är nog egentligen inte riktigt på skrivhumör idag så jag avrundar här...

Jag hoppas ni andra har en liten bättre och roligare dag än vad jag själv har just nu...


Hej så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0