Konsten att ha en fullspäckad helg till att inte ha nåt ...

Den här helgen var det egentligen tänkt att på Lördag åka hem till Ia på fest men nu verkar det som att folk har bangat ur så det ser ut som vi bara blir tre stycken så förtillfället är det lite osäkert hur det blir, sen var det tänkt att jag skulle till Sofia på smyckeparty men det blev inget heller för det var för få som kunde komma även där så nu vete tusans vad man ska hitta på ! Ush så trist när det blir så där ! Mattias och jag pratade lite löst om vi kanske skulle gå på bio istället och se Flickan som lekte med elden, får se hur det blir med det... nånting vill jag i allafall göra nu när man är har en ledig helg och allt !


Idag har jag ägnat hela eftermiddan åt att klippa gräsmattan och fixat ute så jag slipper göra det i helgen. I morgon är jag ledig så då har jag tänkt att tvätta fönstrena och städa lite ( inte för att det behövs någe större storstädning så där ) men det kan vara skönt att ha det överstökat innan helgen, och sen på kvällen MÅSTE jag gå upp och träna för det blev inget av det ikväll eftersom jag har sprungit fram och tillbaks med gräsklippan ( jag tänkte att det fick nog räcka med den motionen för idag, haha ! Tycker ni att jag är lat ??!

Jösses så den här veckan har gått fort, det är snart redan Fredag och helg !?! Det känns som den här månaden kommer gå fruktansvärt fort och vi snart är inne i Oktober ! hur känner ni ??!

Nu börjar Idol, dax att bänka sej i soffan !

Hej Hopp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0