Nu då !

Nu  har jag bokat spinning pass som jag bara MÅSTE gå på ! Detta är katastrof och jag har fet ångest att jag inte har sköt min träning bättre men NU måste det bli ändring och inge undanflykter ska få komma i mellan !! Så i morgon är det spinning 1 timme, Torsdag Spinning 30 minuter och sen styrketräning efter det... Fredag var det inge pass men då kanske man kan ta och promenera upp till gymmet istället och sola eller få lite massage ?? ( Får se hur det blir med det ) Lördag är det Spinning igen i 60 minuter och Söndag ledig. Jag ska jobba i helgen oxå plus att Ia ska komma hit och hålla mej sällskap på Söndag, så då får man kanske unna sej lite gott och kanske någe smaskens att dricka, hihi !

Idag ska vi hålla på att fixa lite här hemma och i eftermiddag ska vi hem till Tracey´s och umgås lite, så det ser vi fram emot !

Nä, nu är det dax för frukost !


Hejs Svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0