Ny stylad !

Nu har jag kommit hem från mitt frisörbesök, det tog nästan två timmar den här gången men det var det helt klart värt ! Francaska har lagt in två slingor ( en fick jag gratis, tack så mycket ! Sen klippte hon rejält och tunnade ut så nu har jag nästan inge hår kvar,haha ! Jodå det är klart jag har men det är betydligt lättare än var det var i morse. Så här blev det !
















Så nu behövs det inte klippas något förrän i slutet av November början av December och det känns ju inte helt fel,eller hur ?! Men jag är skapligt nöjd och belåten sen får man se vad sambon säger han kommer hem, får hoppas att han tycker som mej .

Nu ska jag ta tag i städningen så den blir klar inför helgen, ikväll tänkte jag nästan lyxa till med kanske en skink-och ostrulle det är ju trots allt Fredag kväll och allt och så länge det inte är någon flottig pizza som står på bordet så tycker jag ändå att det är helt okej !

I morgon ( Lördag ) kommer vi få besök på dagen av Cattas föräldrar för vi har pratat så länge om att dom ska komma och hälsa på men det har aldrig blivit av så nu när vi träffade dom på IKEA sist så slog vi slag i saken och bestämde att dom skulle komma hit,får hoppas bara att dom inte har fått några förhinder ! Söndag är det halvt planerat att vi ska träffa Mattias mamma för lite äventyrsgolf på Heden och sen middag hemma hos henne på kvällen, så det kommer bli riktigt trevligt !

Nä,dax att göra lite nytta innan rumpestumpen växer fast i stolen,haha!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jätte fint vännen! Snyggt med den röda slingorna! Ha en toppen helg nu så hörs vi nästa vecka. Kram

2009-09-04 @ 14:29:23
URL: http://mirasmamma.blogg.se/
Postat av: emma

tjusigt de blev humman!!

2009-09-04 @ 20:00:22
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Helen

Va fin du blev i håret!! Fint med slingorna! Kram

2009-09-05 @ 13:21:05
Postat av: Jenny

Tack så mycket ! Det känns jätte skönt att ha fått en liten brytning i håret, får se bara hur det blir efter jag har tvättat det och fönat det för det blir ju aldrig riktigt lika bra som det blir när frisören gör det som när en själv ska göra det, hehe !=)

2009-09-05 @ 15:12:13
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: emma

haha tjusigt de blev Gumman me G ska de ju stå såklart :) va e en humma för något lixom?! :)



2009-09-06 @ 23:20:09
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0