Positivt negativt...

Idag har jag haft en riktig städar dag med stort " S " , jag har tvättat alla fönster ute, i mellan och inne så nu skiner dom flesta, tyvärr inte alla riktigt som jag vill men det får duga och så länge ingen kollar allt för nära på dom så losas jag som " det regnar ", hihi ! Sen har jag gjort den " vanliga " städningen ni vet, damsugning, damning och torkat alla golven men sist men inte minst stykt tvätt och tvättat gardinerna i köket som jag tänkte stryka i morgon när jag kommer hem från jobbet.

Helgen kommer bli lugn, jag ska kanske med Ia och en kompis till henne ut på Lördag kväll men det är inget bestämt än så jag åter kommer om hur det blir. Jag fick föresten svar på cellprovet som jag gjorde för några veckor sen och det var negativt positivt så det är jag glad för, inte för att jag trodde att det skulle vara bara negativt då men man kan ju aldrig veta när det gäller sånt..

I morgon ska jag jobba, jag börjar 7 och slutar 15:15 så det blir en relativt "kort" dag. På kvällen ska jag bara ta det lugnt och laga en god middag och mysa i soffan, mmmm Fredag ni vet !

Vad ska ni andra göra i helgen ?? skriv och berätta, snälla !!







Kommentarer
Postat av: emma

men gumman hur gick detta till? Dom kan väl inte bara sparka dig hur som hellst!? Ringer dig när ja kommer hem från barcelona så där vi snacka! Å tack ja ska försöka ha en bra semester å ta massa kort :) kram på dig!

2009-09-20 @ 10:22:34
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0