Snart dax att sussa !

Den här dagen har verkligen gått i rasande fart, men det är ganska skönt det oxå faktist ! Det blir mörkt fort nu på kvällarna oxå och det är ju inte helt fel, då känns det verkligen att hösten är på intågande ! Jag hann städa undan det jag skulle idag oxå så jag sllipper göra det i helgen för då är det fullt upp ändå med besök hit och besök dit. I morrn kväll ska vi hem till Mattias moster Ulla på knytfest, så det ska bli kul ! Jag ska försöka komma ihåg att ta med mej kamran oxå, men ni får nog påminna mej annars är det stor risk för att den blir glömt hemma, hehe !

Mattias är snart på väg hem oxå, det ska bli riktigt skönt att få se han igen, jag har verkligen saknat han otroligt mycket den här veckan !

Jag vet att jag har lovat att visa hur stacketet blev så det får jag fixa med i morgon om jag får tid över annars lovar jag att göra det på Söndag !

Nu ska jag gå och ta en dusch och sen blir det att lägga sej för natten !

God Natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0